Haul!!

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2012

Γεια σας κορίτσια! αποφάσισα και εγώ να επισκεφτώ τα φθηνούλικα καταστήματα. Πήγα στο Τιταν, Beauty Town και Fashion Street και έτσι αγόρασα τα παρακάτω!
 Αυτό το κραγιόν είναι της amy's cosmetics είναι πάρα πολύ ωραίο χρώμα! ενυδατικό και γράφει τέλεια. το νούμερο του είναι 204 και έκανε 1 ευρώ! 
Εδώ έχουμε τα πρώτα μου WET N WILD μία πούδρα πού έκανε 6 ευρώ δε την έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά σαν πρώτη ματιά μου φάνηκε ανάλαφρη με ένα φυσικό αποτέλεσμα! Επίσης από την WET N WILD αγόρασα το cover all concealer palette... Λοιπόν απογοητεύτηκα λίιιγο! δυστυχώς κάνει γραμμές κάτω από τα μάτια αν και καλύπτει τέλεια τις ατέλειες και αυτό έκανε 6 ευρώ. Μετά έχουμε 3 μανό της essence στα χρώματα 43 ,95 και 92 τα 

ήθελα καιρώ αυτά τα 3 και τώρα ήταν ευκαιρία να τα πάρω γιατί έκαναν 1 

ευρώ μόνο!! Και τέλος έχουμε το μολυβάκι από την dido το είχα δοκιμάσει 

και παλιότερα και είναι τέλειο έκανε μόνο 1,20 ευρώ!

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

12 comments

  1. Αυτή την πούδρα έχω και εγώ!Καλή είναι αλλά όχι τόσο για κάλυψη..Η τετράδα πόσο έκανε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ...πολυ ομορφα πραγματακια....και πλζζζζ κανε βιντεακια με αυτα τα νυχια !!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ πολύ ωραία πραγματάκια! Να τα χαρείς! Μέσα στο μήνα θα επισκεφτώ κι εγώ (για μία ακόμη φορά) τα εν λόγω μαγαζάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραίο blog είναι αυτό! :D (Λίγο άκυρο σαν σχόλιο,αλλά μόλις σε βρήκα)
    Με γεια τα υπέροχα νέα αποκτήματα!:D
    Το μόνο κακό είναι ότι εδώ στη Θεσσαλονίκη δεν έχω εντοπίσει ούτε για δείγμα την wet n wild,οπότε με βλέπω μέσω internet!

    Αν θες πέρνα μια βόλτα από το blog μου & πάρε μέρος στο διαγωνισμό μου!:D
    http://thewillbyds.blogspot.gr/2012/09/d.html
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή