Orofluido Shampoo Review!

Παρασκευή, Μαρτίου 22, 2013

Πραγματικά δε ξέρω τι έχω πάθει αλλά στο blog μου κάνω συνέχεια posts για σαμπουάν.
Μάλλον δεν έχω βρει ακόμα το ιδανικό! Όμως για πάμε να δούμε το Orofluido Shampoo!!


Πρώτα απ' όλα είναι για όλους τους τύπους μαλλιών...
Δε ξέρω αν είναι καλό αυτό. Εγώ πάντως να ξεκαθαρίσω πως έχω λιπαρή ρίζα και ξηρές άκρες.

Αν ψάξετε online θα δείτε τα έξης : ΝΕΟ σαμπουάν OROFLUIDO
Απαλός καθαρισμός για όλους τους τύπους μαλλιών 
Προερχόμενο από τους σπόρους του φρούτου Argania Spinosa, το λάδι Argan είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε και βασικά λιπαρά οξέα, παρόμοια με τη σύνθεση του δέρματος μας. Ενδυναμώνει την τρίχα, την κάνει εξαιρετικά ανάλαφρη και της χαρίζει μία απίστευτα μεταξένια υφή.
Οι σπόροι από το φυτό λινάρι είναι η πηγή ενός πολύτιμου έλαιου το οποίο σφραγίζει τα λέπια της τρίχας και απαλύνει το περιτρίχιο αφήνοντας τα μαλλιά λεία και ελεγχόμενα. Ως αποτέλεσμα τα μαλλιά αιχμαλωτίζουν και αντανακλούν το φως, αποκτώντας μια ιδιαίτερη λάμψη.
Το φυτό Cyperus καλλιεργείται στην Αίγυπτο για περισσότερο από 4000 χρόνια. Είναι η πηγή ενός έλαιου με πλούσια περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα και τοκοφερόλη η οποία παρέχει φυσική προστασία ενάντια στη δημιουργία ελεύθερων ριζών. Ενισχύει την πυκνότητα των μαλλιών αφήνοντας τα απαλά, ελαστικά και ευκολοχτένιστα. 
Καθαρίζει τα μαλλιά, διατηρώντας τη δομή της τρίχας, αφήνοντάς τα απαλά και απίστευτα λαμπερά. ΕΦΑΡΜΟΓΗ 

Απλώστε σε νωπά μαλλιά, κάνοντας παράλληλα απαλό μασάζ για να χαλαρώσει το τριχωτό της κεφαλής. Ξεπλύνετε καλά.
Συνδυάστε το με το Conditioner ή τη μάσκα μαλλιών Orofluido για μεταξένια, απαλά μαλλιά.


Λοιπόν ωραία όλα αυτά αλλά για να δούμε πως ήταν στα δικά μου μαλλιά.
  1. Πραγματικά μου έκανε τα μαλλιά πάρα μα πάρα πολύ μαλακά ειδικά στις άκρες που έχω το πρόβλημα.
  2. Απίστευτα λαμπερά όντως!!
  3. Το άρωμα του είναι σχετικά "βαρύ" είναι αν σ'αρέσει η δε σ'αρέσει. Θυμίζει λίγο αντρικό άρωμα! Εμένα μου φάνηκε συμπαθητικό.
  4. Το άρωμα στα μαλλιά δεν διαρκεί όπως στα περισσότερα σαμπουάν δε ξέρω αν το έχω μονό εγώ αυτό!
  5. Κάνει αρκετή σαπουνάδα (Καλό αυτό)
  6. Έχει τέλεια συσκευασία ορίστε μια φωτογραφία ->
  7. Ένα κακό είναι η τιμή του θα το βρείτε γύρο στα 12-13 ευρώ...

Ορίστε και μερικά άλλα προϊόντα της ίδιας εταιρίας 


Έχω δοκιμάσει το λαδάκι για τα μαλλιά δεν είναι αδιάφορα αλλά ούτε και κάτι σπουδαίο!!

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

4 comments

  1. ακούγεται πολύ καλό αν και λίγο ακριβό. Επειδή έχω θέμα με ξηροδερμία ελπίζω να μην επιδεινώσει το πρόβλημα αλλά μόνο και μόνο που στα έκανε τόσο λαμπερά θέλω πολύ να το δοκιμάσω!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή