Καλοκαιρινές επιλογές από την Apivita!!

Δευτέρα, Ιουλίου 08, 2013

Γεια σας κορίτσια σήμερα θα σας ενημερώσω για μερικά προϊόντα της Apivita που δε πρέπει να λείπουν από το καλοκαιρινό σας νεσεσερ!
Η Apivita για μένα είναι μια από της καλύτερες φαρμακευτικές εταιρίες γιατί?
Γιατί το αγαπημένο μου αντηλιακό προσώπου για φέτος είναι της Apivita με χρώμα.
 Έχω κάνει και αντίστοιχο βίντεο : https://www.youtube.com/watch?v=Q0g0__9yTa4

Τώρα τα προϊόντα που θα γνωρίσουμε παρέα είναι το APIVITA Κρέμα για σκασμένες φτέρνες


Λοιπόν κορίτσια την έχω αυτήν την κρέμα και την αγαπώ!! 
Έχει άρωμα μέντα και κάνει τις πατούσες μου να αναπνέουν ιδικά τώρα το καλοκαίρι που φοράμε πέδιλα και είναι πολύ εκτεθειμένα τα πόδια μας! Τα κάνει απαλά και μαλακά. 
Θα την βρείτε στα φαρμακεία 8,20 ευρώ

Μετά έχουμε ένα προϊόν που δεν είχα την χαρά να δοκιμάσω αλλά μας το προτείνει η Apivita είναι το APIVITA Εντομοαπωθητική λοσιόν


Τι πιο σπαστικό από τα κουνούπια!!? 
Καλό είναι να έχουμε πάντα μαζί μας μια Εντομοαπωθητική λοσιόν για να αποφεύγουμε τα τσιμπήματα που μας προκαλούν τα κουνούπια ... Εσείς τι λέτε? Δεν είναι απαραίτητο? 
τιμή 10,20 ευρώ

Τι έχουμε μετά? χμ.. APIVITA intimate family που σημαίνει προϊόντα για την ευαίσθητη περιοχή της γυναίκας σίγουρα πρέπει να προσέχουμε λίγο παραπάνω την ευαίσθητη περιοχή λόγο της θάλασσας που πολλές φορές μπορεί να είναι και εστία μικροβίων. τιμή 10,90 ευρώ


Αγαπώ τα προϊόντα που έχουν μέσα calendula εσείς?
 έχει σειρά το προϊόν APIVITA herbal cream calendula

τιμή 6,90 ευρώ

Τι χρειαζόμαστε απαραίτητα μετά τον ήλιο? 
Ενυδάτωση! όποτε έχουμε την APIVITA After Sun


ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ενυδατική δροσιστική κρέμα-gel , 96% φυσική σύνθεση
Η κρέμα-gel APIVITA AFTER SUN προσφέρει καταπράυνση των ερεθισμών που προκαλούνται από την έκθεση στον ήλιο με θαλάσσια λεβάντα και αλόη, ενυδάτωση και αίσθηση δροσιάς με θαλάσσια λεβάντα, αλόη, σύκο, αγγούρι και λάδι αμυγδάλου, προστασία από τη φωτογήρανση και τις ελεύθερες ρίζες με πρόπολη, θαλάσσια λεβάντα και πράσινο τσάι, και ενίσχυση της άμυνας της επιδερμίδας με θαλάσσια λεβάντα. (Λ.Σ. €12,67)

Τέλος έχουμε την APIVITA AQUA VITA family


Η Apivita δημιούργησε την ολοκληρωμένη σειρά 24 ωρης ενυδάτωσης που προσφέρει φυσική και αποτελεσματική ενυδάτωση για κάθε τύπο επιδερμίδας!

Πως σας ακούγονται όλα αυτά? εμένα πολύ ενδιαφέρον! 
Αφήστε μου σχόλια να μου πείτε την γνώμη σας. Φιλάκια πολλά  






Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

0 comments