H δική μου SteamCream από το Beautytestbox! Review.

Τετάρτη, Ιουλίου 09, 2014


Γεια σας κορίτσια, σήμερα θα σας γράψω ένα review για τις πολύ διάσημες SteamCreams!
Τις SteamCreams μπορείτε να τις βρείτε στο beautytestbox!
Εγώ από εκεί πήρα την δική μου.




Πάμε να δούμε λίγα πράγματα για την κρέμα :
Η STEAMCREAM είναι χειροποίητη και φτιάχνεται καθημερινά στο Ηνωμένο Βασίλειο με φρέσκα, ανιχνεύσιμα συστατικά. Σούπερ ενυδατικές και ειδικά σχεδιασμένες για λαμπερή,βαθιά και άμεση ενυδάτωση για ΟΛΟΥΣ τους τύπους επιδερμίδας. Πολυχρηστικές, αφού μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε από την κορυφή ώς τα νύχια.Σε ιδιαίτερα πρωτότυπα σχεδιασμένα vintage κουτάκια, από κορυφαίους Ιάπωνες σχεδιαστές, που μετά την χρήση τους μπορεί να σας χρησιμεύσει και ως χώρος αποθήκευσης των μικρών σας θησαυρών. Επιλέξτε το σχέδιο που σας ταιριάζει, είτε για εσάς είτε να το προσφέρετε ως δώρο.Τι συστατικά κρύβεται μέσα σε κάθε κουτάκι ? Νερό και absolute από άνθη νεραντζιάς τα οποία ανήκουν στα φυσικά υλικά που βοηθούν το δέρμα να εξισορροπήσει.Αιθέριο έλαιο λεβάντας για τις αντισηπτικές, αντιβακτηριακές και χαλαρωτικές του ιδιότητες.Βούτυρο κακάο, πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνη Ε, που και τα δύο βοηθούν το δέρμα να αμύνεται κατά της γήρανσης.Εκχύλισμα βρώμης που ηρεμεί και φωτίζει την επιδερμίδα.Αιθέριο έλαιο Rose Absolute από δαμασκηνό τριαντάφυλλο που βοηθά να διατηρηθεί απαλή και ελαστική η ώριμη επιδερμίδα και καταπραΰνει την ξηρότητα. Αιθέριο έλαιο μπλε χαμομηλιού που αυξάνει την ελαστικότητα και μαλακώνει το ξηρό δέρμα και μειώνει το πρήξιμο.Έλαιο γλυκού αμύγδαλου που μαλακώνει, ανακουφίζει, περιποιείται και τρέφει την επιδερμίδα. Έλαιο jojoba που είναι μαλακτικό αλλά δρα και κατά της ακμής εξισορροπώντας τη δημιουργία του σμήγματος.Έλαιο νέρολι που διατηρεί το δέρμα σφριγηλό και με νεανική όψη. 

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο :
http://www.beautytestbox.com/steamcream-moisturieser-for-face-body-and-hands-elizabeth-75ml




Εμένα αρχικά μου τράβηξε την προσοχή η συσκευασία! Την λάτρεψα και έτσι την ήθελα!!
Όμως όταν άρχισα να χρησιμοποιώ την ίδια την κρέμα ενθουσιάστηκα. 
Την βάζω στο πρόσωπο μου κάθε βράδυ και το πρωί που ξυπνάω το πρόσωπο μου είναι ενυδατωμένο, απαλό και λαμπερό επίσης το άρωμα της είναι μοναδικό, το λατρεύω. 




Είναι για όλους τους τύπους δέρματος από ευαίσθητο μέχρι λιπαρό. Εγώ την έβαλα και μετά το ξύρισμα που το δέρμα μας είναι ερεθισμένο και πραγματικά το ανακούφισε αμέσως.

Μπορείτε να διαλέξετε από τα δεκάδες σχέδια που έχει στο Site του beautytestbox στο παρακάτω link :
http://www.beautytestbox.com/woman/proionta?manufacturer=174&brand=207_17

Εγώ σίγουρα στο μέλλον θα πάρω και άλλες!! 
Εσείς τις έχετε δοκιμάσει? Ποια είναι η γνώμη σας?
Θα τα πούμε σε κάποιο επόμενο Post.

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

10 comments

  1. Αν και πολυ ωραίες συσκευασίες και συστατικά,για ενυδατική κρέμα,είναι πανάκριβη!😋😜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα το κρύψω... ζηλεύω ζηλεύω ζηλεύω!
    Να τις χαρείς απεριόριστα!
    Δυστυχώς εγώ Μαρία δεν έχω δοκιμάσει αν και πολύ θα το ήθελα... φλερτάρω τρελά μαζί τους σου λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω πάρααα πολύ να την δοκιμάσω!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω κι εγώ τη δική μου, η συσκευασία είναι τέλεια, η μυρωδιά όμως δεν μου άρεσε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι κάτι που θέλω να δοκιμάσω!
    ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή