Προϊόντα της εταιρείας The Basics! Review!

Δευτέρα, Μαΐου 04, 2015

Καλησπέρα! Καλησπέρα! Ελπίζω να είστε όλες καλά!! Εγώ σήμερα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη γιατί ένα πολύ διάσημο site που λέγεται http://vidcase.gr/ έγραψε για μένα και τα δύο μου κανάλια χωρίς να γνωρίζω το παραμικρό! Αν θέλετε να το διαβάσετε πατήστε εδώ: http://bit.ly/1R67trS



Αλλά ας μην σας κουράζω με αυτά! Σήμερα ξεκίνησα να γράφω γιατί ήθελα να σας πω την γνώμη μου για μια νέα εταιρεία που λέγεται The Basics. Αυτή την εταιρεία την ανακάλυψα μέσω της σελίδας τους στο Facebook που είναι : https://www.facebook.com/thebasicscosmetics

Η εταιρεία βασίζεται σε καλλυντικά βασικής περιποίησης πολλαπλών δράσεων, υψηλής ποιότητας και αισθητικής, σχεδιασμένα από Φαρμακοποιό!

Εγώ δοκίμασα όλα τους τα προϊόντα και είμαι εδώ για να σας μιλήσω γι'αυτά!
Ας ξεκινήσουμε με το πρώτο και πιο αγαπημένο μου που είναι η Κρέμα χεριών The Basics! περιλαμβάνει στη σύνθεσή της ένα μείγμα δραστικών συστατικών με ισχυρές ενυδατικές, αντιοξειδωτικές και μαλακτικές ιδιότητες. Οργανικό νερό πορτοκαλιού, πηκτίνη λεμονιού, μέλι από άνθη λεμονιάς, τριμεθυλογλυκίνη, φυτοστερόλες, φωσφολιπίδια και βιταμίνη Ε, έχουν συνδυαστεί με μια ποικιλία από ραφιναρισμένα φυτικά έλαια και βούτυρα, όπως το λάδι αβοκάντο, το λάδι ελιάς, το λάδι αμυγδάλου, το λάδι από μη γενετικά τροποποιημένη σόγια και το βούτυρο καριτέ.


Ποια είναι η γνώμη μου!?
Είναι μια από τις καλύτερες κρέμες χεριών που έχω δοκιμάσει ποτέ! Είδα άμεση βελτίωση που διαρκεί! Δε ξέρω αν είχατε δει στα βίντεο μου που σας έλεγα ότι ταλαιπωρούμε πολύ καιρό τώρα με τα χέρια μου... Δοκίμασα πολλές κρέμες, όλες με βοήθησαν για εκείνη την στιγμή που τις έβαζα αλλά η συγκεκριμένη με καθημερινή χρήση κάνει θαύματα!! Δεν αφήνει λιπαρότητα και απορροφάτε σχεδόν αμέσως! Το άρωμα του θυμίζει λεμόνι. Επίσης κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι η συσκευασία και ότι είναι στα 100ml κάτι που δεν συνηθίζετε στις κρέμες χεριών.
Θα την βρείτε στο: http://www.thebasics.gr/product/hand-cream/ στα 13,90 ευρώ. 


Πάμε τώρα για ένα άλλο προϊόν που μου άρεσε αρκετά μιας και η Calendula που έχει μέσα μου αρέσει πολύ και με έχει βοηθήσει αρκετά στο παρελθόν!
Είναι το βάλσαμο καλέντουλας The Basics!
αποτελεί μία παραλλαγή της παραδοσιακής κηραλοιφής. Περιέχει υψηλής ποιότητας έλαιο καλέντουλας, γνωστό για την επουλωτική, καταπραϋντική και ήπια αντιβακτηριακή του δράση. Το οργανικό κερί μέλισσας και το βούτυρο καριτέ διαθέτουν ισχυρές απαλυντικές και μαλακτικές ιδιότητες. Χρησιμοποιείται ως προϊόν πρώτης βοήθειας για όλη την οικογένεια καθώς είναι κατάλληλο για κάθε τύπου δερματικούς ερεθισμούς στο πρόσωπο και το σώμα.



Ποια είναι η γνώμη μου!?
Είναι ιδανικό για μετά το ξύρισμα ώστε να αποφύγουμε τυχόν ερεθισμούς! Εγώ το έβαζα μετά το βγάλσιμο των φρυδιών μου και αφότου έβγαζα το μουστάκι μου! Η κοκκινίλα υποχωρούσε πολύ πιο γρήγορα. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι άοσμο και δεν κάνει να το χρησιμοποιούμε σε ανοιχτές πληγές. Θα το βρείτε στο: http://www.thebasics.gr/product/balm/ 15,90 ευρώ.







Ένα άλλο προϊόν που μου άρεσε πολύ ήταν ο αφρός καθαρισμού προσώπου The Basics! 
περιλαμβάνει στη σύνθεσή του σύγχρονους, ήπιους καθαριστικούς παράγοντες, που απαλλάσουν πλήρως το δέρμα από τους ρύπους και το μακιγιάζ, χωρίς να το αφυδατώνουν και να το ερεθίζουν. Ένας συνδυασμός δραστικών συστατικών όπως η σταθεροποιημένη βιταμίνη C, το οργανικό νερό πορτοκαλιού, η πανθενόλη, το sodium PCA και ο χυμός αλόης, προσφέρουν ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία και καταπραϋντική δράση, ενώ αφήνουν το δέρμα απαλό, λαμπερό και ανανεωμένο. Είναι κατάλληλος για καθημερινή χρήση από κάθε τύπο δέρματος, γυναικείο και ανδρικό. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης ως αφρός ξυρίσματος, καθώς μαλακώνει την τρίχα και προστατεύει την επιδερμίδα από την ερεθιστική δράση του ξυραφιού.



Ποια είναι η γνώμη μου!?
Αν θέλετε κάτι πολύ Smooth για την επιδερμίδα σας είναι αυτό που σας συνιστώ!
Νιώθετε το δέρμα σας πολύ καθαρό χωρίς να νιώθετε αίσθηση τραβήγματος. Μου αρέσει να το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ! Το μόνο πράγμα που δε μου άρεσε στο συγκεκριμένο προϊόν είναι το άρωμα του, θυμίζει λίγο ιατρείο η φαρμακείο... Βέβαια αυτό δεν είναι πρόβλημα γιατί το άρωμα δε μένει καθόλου πάνω στο δέρμα έτσι ώστε να σας ενοχλεί. Θα τον βρείτε στο: http://www.thebasics.gr/product/cleansign-face-foam/ 18,90 ευρώ.






Τέλος έχουμε την κρέμα προσώπου ημέρας The Basics!
Η κρέμα προσώπου ημέρας The Basics περιλαμβάνει στην συνθεσή της ένα προσεκτικά επιλεγμένο μίγμα δραστικών συστατικών με ισχυρές ενυδατικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες, τα οποία αυξάνουν την ελαστικότητα, την λάμψη και την ομοιομορφία του δέρματος. Η σταθεροποιημένη μορφή της Βιταμίνης C συνδιάζεται με οργανικό νερό πορτοκαλιού, υαλουρονικό όξυ, πηκτίνη λεμονιού, μέλι από άνθη λεμονιάς, τοκοφερόλες, πανθενόλη, αντιηλιακά UVA-UVB, φυτοστερόλες, φωσφολιπίδια και τριμεθυλογλυκίνη. Περιέχονται επίσης πολύτιμα ραφιναρισμένα φυτικά έλαια, όπως το λάδι αργκάν, το λάδι αβοκάντο και το λάδι ελιάς.



Ποια είναι η γνώμη μου!?
Μου άρεσε πάρα πολύ η υφή της! Πραγματικά ένιωθες το δέρμα σου βελούδινο μετά την χρήση!
Κάνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο όσο χρειάζεται!! Δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας και πιστεύω πως είναι ιδανική για πριν το μακιγιάζ. Ένα "κακό" που μπορώ να βρω είναι το άρωμα του...
Δυστυχώς και αυτό το προϊόν θυμίζει ιατρείο η φαρμακείο αλλά δε νομίζω να είναι πρόβλημα μπροστά στα οφέλη που προσφέρει. Κάτι που μου άρεσε πολύ είναι η συσκευασία του, για μένα είναι πολύ σημαντικό οι κρέμες προσώπου να μην είναι σε βαζάκι γιατί μαζεύουν μικρόβια. Με ένα πάτημα τις αντλίας βγάζεις ακριβώς όσο προϊόν χρειάζεσαι. Θα την βρείτε στο: http://www.thebasics.gr/product/face-cream/ στα 31,90 ευρώ. 



Αυτά από εμένα! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και να το βρήκατε ενδιαφέρον.
Εσείς έχετε ακούσει την εταιρεία The Basics? Αν ναι πείτε μου την γνώμη σας κάτω στα σχόλια!
Φιλάκια πολλά.

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

4 comments

  1. Συγχαρητηρια για τo αφιερωμα του vidcase σε σενα, σιγουρα αξιζεις τις μεγαλυτερες διακρισεις γιατι κάνεις πολυ καλη δουλεια!!! Ενδιαφεροντα προιοντα φαινονται αυτα της εταιρειας The Basics, σιγουρα θα αναζητησω το balm και την κρεμα χεριων! Πολυ ωραιο review!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου νταξει το ποστ παρα πολυ αναλυτικό κ ενδιαφέρον αλλα ηθελα να σου πω συγχαρητήρια για το αφιέρωμα που σου εκανα! Παντα τέτοια!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή