Βιολογικά καλλυντικά Lavera. Review!

Τρίτη, Απριλίου 16, 2013

Γεια σας κορίτσια σήμερα θα μιλήσουμε για προιόντα μακιγιάζ. Το αγαπημένο μου!!
Εσείς γνωρίζατε πως υπάρχουν προιόντα μακιγιάζ βιολογικά?? Εγώ για να είμαι ειλικρινής δε το είχα ψάξει και δεν είχα ακούσει για κάποια εταιρία μέχρι που γνώρισα την lavera.
Η Lavera έχει και προιόντα μακιγιάζ και προιόντα περιποίησης.
Είναι από την Γερμανία και οι φόρμουλες της lavera βασίζονται μόνο σε φυσικά, φυτικής προέλευσης συστατικά, μοναδική εξαίρεση αποτελούν π.χ. το κερί μέλισσας και η πρόπολη. Τα προϊόντα χωρίς κανένα ζωικό συστατικό δηλώνονται στην Vegan Society στην Αγγλία και φέρουν την διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση Vegan.
Επίσης Οι δερματολόγοι χρησιμοποιούν ειδικές σειρές δοκιμών (patch tests) για να ταξινομήσουν τα προϊόντα σε απαλά στο δέρμα, ανεκτά από το δέρμα ή επιβλαβή.

Αυτά για την εταιρία και πάμε να δούμε τα προιόντα που θα μιλήσουμε σήμερα...

Λοιπόν πρώτα έχουμε την Beauty Balm η αλλιώς γνωστή ονομασία σε όλες μας bb cream από την Lavera. 
Θετικά 
  1. Full Ενυδάτωση ότι πρέπει για ξηρές επιδερμίδες.
  2. Είναι βιολογική. 
Αρνητικά 
  1. Έντονο άρωμα σε άλλες μπορεί να αρέσει και σε άλλες όχι έμενα δε μου άρεσε.
  2. Πολύ λιπαρή για λιπαρές επιδερμίδες.
  3. Καθόλου κάλυψη.
  4. Καθόλου ματ όψη.
  5. Χωρίς SPF.
  6. Πολύ σκούρα απόχρωση και δυστυχώς έχει μόνο μία.
Γενικά όπως θα καταλάβατε το συγκεκριμένο προιόν δεν είναι κατάλληλο για μένα.

Μετά πάμε σε ένα πολύ αγαπημένο μου προιόν που βολεύτηκα απίστευτα και είναι το ρουζ So fresh mineral στην απόχρωση 03
Απλά το αγαπώ γιατί :
  1. Έχει πανέμορφο άρωμα.
  2. τέλεια συσκευασία.
  3. Πολύ καλή απόδοση χρώματος.
  4. Διάρκεια πάνω από 6 ώρες.
  5. Είναι βιολογικό.
  6. Έχει και ένα πολύ ωραίο πινέλο μέσα.
Αρνητικά 


  1. Δεν έχει κάτι αρνητικό εκτός και αν μπορεί να θεωρηθεί η τιμή του αρνητική που κάνει 12.90 €


Τέλος έχουμε ένα μολύβι για τα μάτια που και αυτό μου άρεσε πάρα πολύ.
απόχρωση : Golden Brown

Θετικά
  1. Μαλακό.
  2. Γράφει τέλεια.
  3. Είναι βιολογικό.
  4. Έχει σφουγγαράκι για ανάμιξη.
  5. Έχει διάρκεια πάνω από 4 ώρες.
  6. Είναι αρκετά μεγάλο 1,05 g.
Αρνητικά
  1. Πάλι δε βρήκα κάτι αρνητικό απλά ίσως πάλι σας φανεί πολύ ακριβό 8.90 €

Να πω ότι μπορείτε να τα βρείτε στο site http://www.organicbrands.gr και σε επιλεγμένα καταστήματα η φαρμακεία με βιολογικά καλλυντικά για περισσότερες πληροφορίες μπείτε στην σελίδα τους στο facebook http://www.facebook.com/lavera.greece?fref=ts

Ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε το post μου εύχομαι να σας άρεσε.
Αν θέλετε πείτε μου την γνώμη σας κάτω στα σχόλια!
Φιλιά πολλά .

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

14 comments

  1. Πολύ ωραίο το ποστ σου κουκλίτσα μου...εγώ την εταιρεία ακουστά την έχω αλλά δεν έχει τύχει να αγοράσω κάποιο προϊόν της....Πάντως είναι καλό που μας ενημέρωσες.. Ευχαριστούμε...Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. den exei tuxei na dokimasw kati apo tin etairia...alla fusika tin gnwrizw edw kai xronia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω τσεκάρει τη εταιρία και έχει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Θέλω κ εγώ να τη δοκιμάσω κάποια στιγμή! Φιλάκια

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι θα πω, τι ωραίο μανό είναι αυτό που φοράς! Υπέροχο κόκκινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο post!Μ'αρέσει να μαθαίνω τέτοια προϊόντα,βιολογικά ή φυσικά,τρελαίνομαι! :D Θα τα δοκιμάσω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο ποστ Μαράκι, το ρουζ είναι φανταστικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. hi!!! para poli wraio k xrisimo binteakii!! <3 eimai kai egw blogger!!an thes rikse mia matia sto blog m ..tha ithela n akousw k ti diki sou apopsi :P k an thes mporoume n akolouthisei i mia tn alli!!t les?? enimerwse m g tn apofasi s sto blog m!! :)

    Tha s perimenw m anipomonisia :0
    xoxo Stefania
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    colorfulblast.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παίζει αυτό να το'χει κάνει copy paste σε άλλα 3000000 blogs... Έχω βαρεθεί να βλέπω το ίδιο σχόλιο σε όποιο blog δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή