Tag ~ 40 Αγαπημένα!

Σάββατο, Απριλίου 20, 2013

Με έκανε tag η http://kgreekbeautyblog.blogspot.gr/ και την ευχαριστώ πολύ για μου έδωσε την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας τα 40 αγαπημένα μου προιόντα ομορφιάς!! είστε έτοιμες? Πάμε να τα δούμε ... (δε τα έχω βάλει με σειρά προτεραιότητας είναι ανακατεμένα)

1. Vichy Dermablend (15 opal)

2. Just Cavalli Her Body lotion

3. coastal scents 22 Brush Set

4. Korres Face mask ρόδι 

5. The body shop AMAZONIAN 

6. Essence Lip Liners

7. Gliss hair repair
 8. Holika Holika bb cream 
 9. Lancome Lipstick

10. Seventeen Powder
 11. Lavera ρουζ 
 12. Shea d'afrique
 13. AIM glod
 14. Vivo Blush DUO
 15. Wella Brilliance
 16. Mua Tint&balm
 17. Bioten ορός για το σώμα.
 18. Yes to Lip balm
 19. Fm cosmetics Glossy Lipstick (Candy Pink)
 20. Fm nail polish (Fresh Mint)
 21. Mavala top coat
 22. Bed HEAD tigi hairspray
 23. Korres lip balm (peach)
 24. Hawaiian Tropic lip gloss (island berry)
 25. Mua 
 26. Rexona shower fresh
 27. Lavera eyeliner golden brown
 28. Lierac λαδάκι 

 29. Loreal 24h
 30. Όλα τα beauty line μανό 
 31. Mavala base coat
 32. Just Cavalli Her
 33. Apivita Face scrub βερίκοκο 
 34. Sephora Long Lasting Lipstick (12)
 35. Bioten μαντιλάκια 
 36. DKNY be delisious
 37. The body shop Body butter ροδάκινο
 38. fm cosmetics volume mascara
 39. όλα τα κραγιόν της wetnwild
 40. yves rocher Sebo specific Gel

Σε ποια συμφωνείτε και σε ποια όχι!!? πείτε μου και εσείς μερικά δικά σας αγαπημένα προιόντα <3
Όσες δε το έχουν κάνει και θέλουν να το κάνουν μπορούν να το κάνουν! Φιλία πολλά :* 

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

9 comments

  1. Έχουμε αρκετά κοινά, ειδικά το Just Cavalli και η κρέμα και το άρωμα είναι οι αγαπημένες μου μυρωδιές εδώ και 8 χρόνια. Πολύ ωραία αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες επιλογές!Βρήκα μερικά προϊόντα που θέλω πολύ να δοκιμάσω..Τα lip butter του Κορρέ και τα μανό Beauty Line είναι και δικά μου αγαπημένα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. polu wraiaa!!!k polla apo auta ta exw dokimasei k egw!! :)
    na se rwthsw omws gia to arwma, epeidh k egw to xrhsimopoiw alla teleutaia den mporw na to brw poy8ena giati lene oti isws katargh8hke!!mhpws ksereis esu pou mporw na to brw??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλα ειναι και δικά μου αγαπημένα :-) .Θελω να σε ρωτήσω αν τα μανο απο beauty line έχουν διάρκεια .ελπιζω να μην ειναι σαν τα essence?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι καμία σχέση σε εμένα κρατάνε 3-4 μέρες!! είναι μια χαρά .

      Διαγραφή