Bioplasis Eye cream Review!

Τρίτη, Οκτωβρίου 08, 2013

Γεια σας κορίτσια εύχομαι να είστε καλά. Σήμερα θα σας κάνω review πάνω σε μια κρέμα ματιών της εταιρίας bioplasis!



Εγώ σπάνια έβαζα κρέμα ματιών μέχρι που δοκίμασα την συγκεκριμένη κρέμα. Το ξέρω πως είμαι μικρή στην ηλικία για κρέμες ματιών αλλά δυστυχώς έχω μαύρους κύκλους και οι κρέμες βοηθάνε!

Η κρέμα ματιών της bioplasis είναι ιδανική για πριν το μακιγιάζ γιατί έχω παρατηρήσει πως όταν την βάζω και μετά βάζω concealer δεν κάνει γραμμές κάτω από τα μάτια όπως έκανε πριν. Ενυδατώνει πολύ την περιοχή γύρω από τα μάτια μου χωρίς να είναι λιπαρή. Εγώ την βάζω πρωί και βράδυ.



Επίσης πολύ σημαντικό είναι να αναφέρω πως είναι με φυσικά συστατικά όπως : Λάδι μαστίχας, Σουσαμέλαιο, Σόγια, χαμομήλι, aloe κ.α. Είναι βιολογική και στην εταιρία bioplasis δεν κάνουν τεστ σε ζώα! Είναι Ελληνικό προϊόν, γράφει και την ημερομηνία λήξης του προϊόντος που για μένα είναι πολύ σημαντικό.

Τα προϊόντα bioplasis μπορείτε να τα βρείτε στο www.bioplasis.com και σε επιλεγμένα φαρμακεία!
Η δική μου κρέμα ξεκινά η τιμή της από 10 ευρώ.

Facebook page της εταιρίας : https://www.facebook.com/bioplasis.gr?fref=ts

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

0 comments