Review στα προϊόντα που αγόρασα από το Pharmeden! Frezyderm MATTE EFFECT CREAM, Caudalie FIGUE DE VIGNE, Vichy AQUALIA THERMAL NIGHT SPA

Τετάρτη, Οκτωβρίου 16, 2013


Γεια σας!! Τι κάνετε? Ελπίζω να περνάτε τέλεια. Σήμερα θα σας γράψω review για τα προϊόντα που αγόρασα από τον online φαρμακείο pharmeden, σας είχα κάνει και ένα αντίστοιχο βίντεο με τα προϊόντα που αγόρασα κλπ. 

Το φαρμακείο Pharmeden έχει 30% έκπτωση στα προϊόντα frezyderm και έτσι επειδή ήθελα πολύ την κρέμα που θα σας μιλήσω και παρακάτω δε μπορούσα να αντισταθώ!
Γενικά σαν φαρμακείο με άφησε πολύ ευχαριστημένη γιατί όπως σας είπα και στο βίντεο έχουν ειδικούς που μπορείς να μιλήσεις μαζί τους και έτσι να διαλέξεις το ιδανικό προϊόν για εσένα επίσης αν γραφτείς στα newsletter τους έχεις 4 ευρώ έκπτωση σε ότι και να πάρεις.



Πάμε να δούμε τα προϊόντα! 

Το πρώτο και αγαπημένο μου είναι η Frezyderm MATTE EFFECT CREAM. 

Την βάζω καθημερινά πριν κάνω το μακιγιάζ μου, είναι ιδανική γιατί αφήνει ματ τελείωμα και κάνει το δέρμα βελούδινο έτσι ώστε να απλώνετε τέλεια το make up! Δε ξηραίνει το δέρμα και λειτουργεί και ως primer κάτι που την κάνει φανταστική πραγματικά την λατρεύω. 


Μετά έχουμε το άρωμα Caudalie FIGUE DE VIGNE που δε περίμενα να μου αρέσει τόσο αλλά τελικά το λάτρεψα!
Τι να σας πω? 
Είναι υπέροχο μ'αρέσει πολύ το άρωμα του, με ταξιδεύει και είναι ότι πρέπει για κάθε μέρα! 
Σε εμένα έχει την ιδανική διάρκεια και σίγουρα θέλω να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα αρώματα της caudalie. 



Τέλος είναι η Vichy AQUALIA THERMAL NIGHT SPA!
Στο βίντεο δε σας είχα πει τίποτα για'αυτήν την κρέμα γιατί δε την είχα δοκιμάσει ακόμα.
Αυτή η κρέμα υπόσχεται πολλά, ότι είναι ιδανική για γυναίκες κάθε ηλικίας με αφυδατωμένη επιδερμίδα που εμφανίζει σημάδια δυσφορίας και κόπωσης.

Κατάλληλο και για τις ευαίσθητες επιδερμίδες.
Δρα τη νύχτα, όταν η επιδερμίδα μας είναι πιο δεκτική, προσφέροντας της τα μοναδικά οφέλη ενός spa.
Εγώ την έβαζα κάθε βράδυ σαν ενυδατική και μια φορά την εβδομάδα πιο παχιά στρώση για μάσκα. 
Σε αντίθεση με άλλες κρέμες νυκτός δεν είναι καθόλου βαριά και λιπαρή ενώ αμέσως νιώθεις την ενυδάτωση που σου χαρίζει. 

Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από τις αγορές μου σίγουρα θα ξανά επιλέξω το pharmeden !! Εσείς έχετε δοκιμάσει τίποτα από τα προϊόντα? Περιμένω στα σχόλια σας. 
Φιλάκια πολλά από εμένα

  


Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

7 comments

  1. Το αρωμα μου ειχε τραβηξει την προσοχη και στο haul ισως το παρω!!πολυ ωραιο review μαρακιιιι!!!!!!!!!!!!!!(ειμαι η maggie απο τον elixir αν θυμασαι!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κουκλίτσα μου σε θυμάμαι <3 Είναι τέλειο το άρωμα!

      Διαγραφή
    2. αααα ποια μιλαει....αν ειμαι εγω κουκλιτσα εσυ τι εισαι??

      Διαγραφή
    3. ααα και θελω να σε ρωτησω κατι!Μπορεις να μου προτεινεις καποιο σαμπουαν??Εχω κανονικα προς ξηρα μαλλια, αρκετα χοντρη τριχα μεσαιου μηκους και να κοστιζει μεχρι 5ευρω!Σε ζαλισα εε??sorry απλα εχεις πολυ ωραια μαλλια και λεω θα εισαι εμπειρη απο σαμπουαν!!!

      Διαγραφή
    4. Δυστυχώς εγώ έχω λιπαρά μαλλιά δε μπορώ να σου προτείνω κάτι ...

      Διαγραφή
  2. Η Matt effect είναι πραγματικά εξαιρετικό προϊόν.Το δοκίμασα πρόσφατα γιατι εψαχνα μια κρεμα ημέρας που να ενυδατώνει να μην αφήνει γυαλάδα κ να χρησιμοποιείται κάτω απο το μακιγιάζ.Μπορω να πω οτι ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμάσει😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή