Fresh Line Erato Hair Surviving Infused Oil Blend Review!

Παρασκευή, Μαρτίου 21, 2014



Γεια σας κορίτσια! Έχω πάθει μια τρέλα με τα μαλλιά μου τον τελευταίο καιρό και τα περιποιούμαι πάρα πολύ. Ανακαλύπτω νέα προϊόντα και προσπαθώ να βρω ποια είναι τα κατάλληλα για εμένα!
Θέλω να τα διατηρώ υγιή και σε αυτό βοηθάνε πολύ τα λάδια για τα μαλλιά!!

Όπως θα είδατε και από τον τίτλο του post θα σας κάνω Review για το λαδάκι που χρησιμοποιό πάρα πολύ τον τελευταίο καιρό και είναι της Fresh Line το Erato Hair Surviving Infused Oil Blend! 



Το χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα και αυτό που κάνω είναι πριν το λούσιμο να βάλω μια γενναία ποσότητα στις άκρες των μαλλιών μου, να τα τυλίξω μια μια πλαστική σακούλα και να τα αφήσω έτσι από μισή ώρα μέχρι όσο θέλω.

Το άρωμα του είναι φανταστικό! Εμένα προσωπικά μ'αρέσει πολύ και με ταξιδεύει σε άλλες κοπέλες δεν άρεσε τόσο... Σε συνδυασμό με το σαμπουάν Ερατώ που είχα σε δείγμα και δυστυχώς μου τελείωσε το αποτέλεσμα ήταν τρομερό. Έπαιρνα πολλά κομπλιμέντα για το άρωμα των μαλλιών μου!

.
Πραγματικά θα δυσκολευτώ να το αλλάξω! Αφήνει τα μαλλιά μου πολύ απαλά.
Από τότε που το χρησιμοποιώ δεν έχω καθόλου ψαλίδα.

Τα συστατικά του είναι : ελαιόλαδο, λάδι ηλίανθου, αμυγδαλέλαιο, τριαντάφυλλο, φασκόμηλο, σανδαλόξυλο, δεντρολίβανο, χαμομήλι.

Μπορείτε να το βρείτε στα καταστήματα Fresh Line και Hondos Center.

Λατρεύω την Fresh Line σαν εταιρία και ιδικά για τα προϊόντα μαλλιών που έχει!
Μπορείτε να βρείτε το Facebook της εταιρίας εδώ : https://www.facebook.com/pages/FRESH-LINE-COSMETICS-OFFICIAL-PAGE/289179374764

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

2 comments