live your dream.. with shiseido!

Δευτέρα, Μαρτίου 10, 2014

Στην γιορτή της γυναίκας 8/3 είχα το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε να έχει μια γυναίκα!
Είχα μια τρομερή εμπειρία περιποίησης από τους ειδικούς της εταιρίας Shiseido στο Attica του Golden Hall, μετά ένα υπέροχο μακιγιάζ και τέλος διάλεξα τα πιο tredy outfit για μια εξαιρετική φωτογράφιση. 
Τι άλλος θέλει μια γυναίκα? 
Ας μπούμε στις λεπτομέρειες.
Όπως θα δείτε και στις παρακάτω φωτογραφίες η ειδικός έδωσε τον καλύτερο της εαυτό! 
Πραγματικά ένιωθα σαν πριγκίπισσα. Είχα χαλαρώσει τόσο πολύ με τον φωτισμό, την μουσική που ήταν απόλυτα ατμοσφαιρική και χαλαρωτική! Η περιποίηση έγινε με προϊόντα Shiseido φυσικά και αισθανόμουν όλα τα προϊόντα στο πρόσωπο μου πολύ ωραία!!




Σειρά είχε το μακιγιάζ! Επέλεξα ένα απαλό μακιγιάζ γιατί η διάθεση μου ήταν κάτι παραπάνω από χαλαρή, δεν ήθελα κάτι βαρύ. Όλο μου το μακιγιάζ έγινε με προϊόντα Shiseido! 
Τα προϊόντα που μου άρεσαν πιο πολύ ήταν η μάσκαρα,το ρουζ και οι σκιές σε υγρή μορφή!! 
Θέλετε να δείτε το αποτέλεσμα? 


Τέλος είχαμε το Outfit! στα ρούχα διάλεξα κάτι πιο Rock από τις εταιρίες BSB και Tsakiris Mallas.
Πραγματικά αυτό το παντελόνι μου τράβηξε αμέσως την προσοχή!! 
Σίγουρα θέλω να το αγοράσω και να το κάνω δικό μου. Εσείς τι λέτε?




Θα ήθελα να ξανά ζήσω κάποια στιγμή μια τέτοια εμπειρία! Ήταν όλα μοναδικά!! 

Facebook Page Shiseidohttps://www.facebook.com/ShiseidoGreece
Facebook Page Golden Hallhttps://www.facebook.com/GoldenHall

Ευχαριστώ Shiseido

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

3 comments