Pharmasept Review!

Τετάρτη, Μαΐου 01, 2013

Γεια σας κορίτσια καλό μήνα να έχουμε και καλές γιορτές! 
Σήμερα θα σας γράψω για τα αγαπημένα μου προϊόντα από την εταιρία Pharmasept. 
Η εταιρία Pharmasept είχε την ευγένεια να μου στείλει μπόλικα προϊόντα και έτσι εγώ αποφάσισα να σας γράψω για δυο από αυτά που πραγματικά μου άρεσαν πολύ!! 
Η Pharmasept,επιδεικνύει ιδιαίτερη σημασία στην προστασία του περιβάλλοντος , γι’αυτό και χρησιμοποιεί κατά βάση ανακυκλώσιμες συσκευασίες στα προϊόντα της. 
Έχοντας ως γνώμονα τη φύση και με τη βοήθεια της επιστήμης, οι συνθέσεις των προϊόντων της  Pharmasept βασίζονται σε φυσικές κατά κύριο λόγο πρώτες ύλες , μη τοξικές , τόσο για το περιβάλλον, όσο και για τον άνθρωπο, απαλλαγμένες από αλλεργιογόνα και parabens.

Η Pharmasept θεωρεί υποχρέωση όλων μας την συμμόρφωση προς τους ισχύοντες κανονισμούς για ένα καθαρότερο περιβάλλον, συνεχίζοντας την προσπάθεια για μια καλύτερη ποιότητα ζωής . 
Αυτό είναι ένα απόσπασμα μέσα από το site http://www.pharmasept.gr που θεώρησα πολύ σημαντικό και ήθελα να αναφέρω στο blog μου!! 
Πάμε για τα προϊόντα... Η σειρά που θα σας αναφέρω εγώ είναι η tol velvet
Ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων (πρόσωπο / σώμα / μαλλιά) για την καθημερινή υγιεινή παιδιών & ενηλίκων. Καθαρίζει σε βάθος, ενυδατώνει και αναζωογονεί την επιδερμίδα, παρέχοντας όλα τα συστατικά που χρειάζεται για να λάμπει από υγεία και ομορφιά.
Δερματολογικά ελεγμένα προϊόντα.
Χωρίς: αλκάλια & σαπούνι / οινόπνευμα / αλλεργιογόνα / παράγωγα πετρελαίου / χρωστικές / parabens.

Πρώτο προϊόν είναι το :

Tol Velvet Hygienic Shower Camelia 300ml


Λοιπόν αυτό το προϊόν όπως και το άλλο που θα σας γράψω σε λίγο είναι προϊόν για τεμπέλες και γιατί το λέω αυτό? Γιατί είναι για σώμα,πρόσωπο και ευαίσθητη περιοχή που αυτό σημαίνει πως είναι ένα προϊόν για πολλές χρήσεις δεν χρειάζεται να έχεις 10 διαφορετικά!!
αξίζει να αναφέρω πως είναι :
  • Ελληνικό προϊόν
  • Δερματολογικά Ελεγμένο
  • Allergens / Parabens / Soap free
  • Έχει καλέντουλα 
  • Πρωτεϊνες σιταριού
  • Προβιταμίνη Β5
  • Ήπια αντισηπτική δράση 

Θετικά :

  1. Απαλό και ευχάριστο άρωμα φρεσκάδας 
  2. Βοήθησε το πρόσωπο μου από της κοκκινίλες και τα σπυράκια λόγο καλέντουλας 
  3. Έκανε το δέρμα μου απαλό και καθαρό!
  4. Κάνει μπόλικο αφρό
  5. Είναι ότι πρέπει για την ευαίσθητη περιοχή 
  6. Κοστίζει μόνο 6,90 ευρώ και το βρίσκεται σε online φαρμακεία μέχρι και 4,18 € ανάλογα!

Αρνητικά :


Δεν έχει!! 

Δεύτερο προϊόν είναι : 

Tol Velvet Body Soothing Cream 150ml


Είναι και αυτό ένα προϊόν για τεμπέλες γιατί είναι για σώμα και πρόσωπο!
Όποτε μια χαρά. Εγώ άρχισα πρώτα να το βάζω στο πρόσωπο και το λάτρεψα αλλά μετά λέω πρέπει να το βάλω και στο σώμα γιατί είναι 150ml και δε θα τελειώσει πότε. 

όπως και το άλλο είναι :
  • Ελληνικό προϊόν
  • Δερματολογικά Ελεγμένο
  • Allergens / Parabens / Mineral oil free
  • Με ω3-ω5 λιπαρά οξέα 
  • Έχει γάλα βρώμης 
  • Έχει καλέντουλα 
  • Καταπραϋντική δράση & ενυδάτωση 

Θετικά :
  1. Απαλό και ευχάριστο άρωμα σαν το άλλο προϊόν σχεδόν ίδιο λόγο καλέντουλας
  2. Ενυδατώνει πάρα πολύ
  3. Απορροφάται πολύ γρήγορα 
  4. Έχει βιταμίνη Ε 
  5. Βοηθάει σε ερεθισμούς 
  6. Θα το βρείτε από 10 ευρώ μέχρι και 5,82 € σε online φαρμακεία
Αρνητικά : ίσως να μην είναι τόσο πολύ για λιπαρές επιδερμίδες

Όλα τα προϊόντα pharmasept τα βρίσκεται σε φαρμακεία!! 
Εύχομαι να σας άρεσε αυτό το blog post και να το βρήκατε ενδιαφέρον για ότι απορία έχετε αφήστε μου σχόλιο. Αν έχετε δοκιμάσει κάτι από την συγκεκριμένη εταιρία πείτε μου και εσείς την γνώμη σας! Φιλία πολλά και Καλό Πάσχα <3






Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

4 comments