Wella Professionals Briliance fine-normal shampoo Review From Le Tif Hair Beauty shop!

Τρίτη, Μαΐου 21, 2013

Γεια σας κορίτσια και χρόνια πολλά σε όσες γιορτάζουν σήμερα!! 
Σήμερα έχουμε review για το σαμπουάν Brilliance shampoo από το κατάστημα Le Tif .
Το συγκεκριμένο σαμπουάν μου το έστειλε η εταιρία Le Tif να το δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου! Πραγματικά πριν μπω σε λεπτομέρειες είναι από τα καλύτερα σαμπουάν που έχω χρησιμοποίηση!!

Το Site http://www.letif.eu/ έχει επαγγελματικά προϊόντα μαλλιών με εκπτώσεις όπως για το σαμπουάν που θα σας μιλήσω σήμερα!! Κανονικά κοστίζει 12.60 και στο http://www.letif.eu/ θα το βρείτε 10.08 


Πως μου φάνηκε το σαμπουάν??
Πρώτα απ'όλα να σας πω πως δεν ήταν για τον τύπο μαλλιών μου...
Εγώ έχω λιπαρά μαλλιά και αυτό είναι για νορμάλ / λεπτά και επίσης είναι σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά που εγώ δεν έχω!! 
Τέλος πάντων πάμε : 
  1. Πολύ όμορφο άρωμα!
  2. Στο πρώτο λούσιμο δεν κάνει πολύ αφρό μετά στο δεύτερο κάνει πάρα πολύ αφρό.
  3. Χάριζε μια αίσθηση σαν μόλις να είχα βγει από το κομμωτήριο.
  4. Έκανε τα μαλλιά μου πολύ λαμπερά και ζωντανά!
  5. Κρατούσε την λιπαρότητα μακριά για 3 μέρες. Πολύ καλό αυτό! Αυτός ήταν και ο λόγος που μου άρεσε πολύ!!

Φιλιά πολλά σε όλες!! <3

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

0 comments