Προϊόντα από το Φαρμακείο Τριανταφύλλου!! Review Mario badescu,Tiki tahiki,Lily Lolo και Panthenol extra.

Πέμπτη, Μαΐου 23, 2013

Γεια σας κουκλίτσες μου!! Τι κάνετε?
Για μένα σήμερα είναι μια χαλαρή μέρα και είπα να κάνω ένα review!
Λοιπόν πρώτα από να πούμε δυο λόγια για το φαρμακείο...
Το φαρμακείο Τριανταφύλλου βρίσκετε στο Αγρίνιο αλλά τώρα φροντίζει να έχει το δικό του online shop σύντομα. Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε για τα προϊόντα επικοινωνήστε μαζί τους στο alektrian@hotmail.com η στο facebook page Φαρμακείο Τριανταφύλλου αλ. !! Ρώτησα την ιδιοκτήτρια να μου πει δυο λόγια και μου είπε : Λοιπόν... Ξεκίνησα απο τον Δεκέμβριο! Είναι στο κέντρο του Αγρινίου ! Απο μικρή είχα μια έφεση στα καλλυντικα κ στο μακιγιάζ γιαυτο εκτός απο φαρμακευτική έχω σπουδάσει κ make up artist στον φτρεντυ καλομπρατσο! ΛΑΤΡΕΥΩ τα καλα κ ποιοτικά καλλυντικα και τις εταιρίες που έχουν όραμα και δεν επαναπαύονται, γιαυτο κ θα βρεις στο φαρμακείο εταιρίες που εδώ στην Ελλάδα δεν είναι τόσο γνωστές όπως ο M. Badescu! Προσπαθώ να υποστηρίζω τις ελληνικές εταιρίες όπως η medisei. Μερικές από της εταιρίες που έχει είναι : Caudalie, Mario Badescu, Get Fresh, Tiki Monoi Tahiti, I Love cosmetics, Roger et Gallet, Frezyderm, Korres, Vichy,  La Roche Posay..and more..

Εμένα μου φάνηκε πολύ αξιόλογη και μερικά από τα προϊόντα πραγματικά τα λάτρεψα!! 
Θέλω να ξεκαθαρίζω πως μερικά προϊόντα είναι full size και άλλα δείγματα όποτε θα σας λέω τι είναι τι... 

Πάμε για το πρώτο που είναι το Tiki tahiti monoi beauty oil (Δείγμα)


Λοιπόν πολλές από εσάς θα το ξέρετε είναι πολύ γνωστό!!
Είναι λαδάκι είτε για τα μαλλιά είτε για το σώμα!
Εγώ το έβαλα στα μαλλιά μου και δε πίστευα στα μάτια μου... 
Πραγματικά δεν είχα ξανά δει τα μαλλιά μου τόσο ωραία!
Βάζεις μερικές σταγόνες κάνεις μασάζ στις άκρες και μετά λούζεσαι..
Γίνονται φανταστικά.

Cerramide Eye Gel Mario badescu (Δείγμα)


Εγώ γενικά δε τα πάω καλά με τα gel για τα μάτια προτιμώ τις κρέμες!
Αυτό είναι πάρα πολύ δροσιστικό για κουρασμένα μάτια ιδικά αν το βάλετε στο ψυγείο.
Θα σας ανακουφίσει πάρα πολύ...
Έχει εκχυλίσματα βοτάνων και δεν αφήνει λιπαρότητα.

Glycolic Acid Toner Mario badescu (Δείγμα)


Είναι από τα καλύτερα Toners που έχω δοκιμάσει!!
Δεν έχει αλκοόλη και φρεσκάρει το ξηρό φραγμένο δέρμα.
Εγώ έχω λιπαρό δέρμα αλλά και εμένα μου έκανε πολύ καλή δουλειά!

Chamomile Night Cream Mario badescu (Δείγμα)


Είναι ότι πρέπει για την νύχτα!!
Είναι Full ενυδατική και την λάτρεψα!
Δεν έχει άρωμα σε περίπτωση που σας πειράζουν τα αρώματα...

Panthenol Extra Sun Care 30 spf (Full size)


 Η Panthenol είναι από ελληνική εταιρία χωρίς χημικά Και σε εξαιρετικές τιμές αυτό το αντηλιακό είναι μόλις στα 10,4€! Είναι καλό να στηρίζουμε μια τέτοια εταιρία! Θα κάνω και αναλυτικό review στο βίντεο που θα κάνω με τα αντηλιακά. Όποτε για τώρα θέλω να πω πως στην φωτογραφία δεξιά βλέπετε το στόμιο που είναι για τα χείλη!

Lily Lolo Mineral eye colour No. Soft Brown (Full size)



Γράφει τέλεια αυτή η σκιά και χωρίς primer όπως βλέπετε και στην φωτογραφία!
έχει διάρκεια.. Είναι αγγλική εταιρία! 
Είναι σε σκόνη. Αν και δεν είμαι πολύ εξοικειωμένη με τέτοιου είδους σκιές μου άρεσε πάρα πολύ!

Lily Lolo Mineral foundation αποχρώσεις popsicle και cookie!



Πάμε σε δυο πούδρες σε ελεύθερη μορφή για τέλος που δυστυχώς δεν ήταν οι αποχρώσεις σωστές για μένα... Στην φωτογραφία φαίνεται ξεκάθαρη η διαφορά!! Δεν έχουν κάλυψη είναι απλά για να κάνουν ματ το πρόσωπο!

Έχετε δοκιμάσει τίποτα από τα παραπάνω? ^_^
Αν ναι πείτε μου την γνώμη σας! Φιλιά πολλά .











Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

1 comments

  1. Kαι εγώ δοκιμάζω τα Mario Badescu αυτή την περίοδο, κάποια μου άρεσαν, κάποια όχι, στα σίγουρα τα περίμενα όλα πολύ καλύτερα για κάποιο λόγο :p Anyway, ωραίο ποστ Μαράκι
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή