Etude House! Pink bird box Review.

Τρίτη, Ιουνίου 17, 2014

Γεια σας!! Σήμερα έχουμε ένα διασκεδαστικό blog post γεμάτο ροζ πινελιές!
Γι'αυτό φρόντισε η αγαπημένη μου κορεάτικη εταιρία Etude House.
H Etude House είναι μια από της πιο γνωστές εταιρίες στην Κορέα και η περισσότερο αγαπημένη μου απ'όλες! Έτσι λοιπόν έχω την χαρά να σας παρουσιάσω το Pink bird box μου.


Έχω μπει σε ένα πρόγραμμα της Etude House για bloggers που κάθε τόσο στέλνουν αυτό το υπέροχο ροζ κουτί γεμάτο καλούδια! Αυτήν την φορά το κουτί μου θα το μοιραστώ μαζί σας εδώ στο blog μου.

Πάμε πρώτα απ΄όλα να δούμε τι έχει μέσα!
Στο κουτί μου είχε 6 μολύβια Play 101, ένα παγουράκι και ένα πινέλο για σκιά!!



Ας τα δούμε όμως και λίγο πιο αναλυτικά!
Θα ξεκινήσω με τα μολύβια, όπως σας είπα και πριν είναι 6 όμως το κάθε ένα διαφορετικό.

Τι εννοώ ?
Υπάρχουν 5 υφές!!
Creamy
Matte
Glossy
Shimmering
Glitter


Τα μολύβια λέγονται Play 101 και είναι για τα χείλι, μάτια και πρόσωπο! Είναι όλα μηχανικά και έχουν την δική τους ξύστρα. Τα νούμερα 44 και 43 είναι για τα μάτια στην υφή Glitter μπορείτε να το φορέσετε σαν σκιά η απλά στην εσωτερική γραμμή του ματιού! Το νούμερο 1 είναι ένα Creamy μολύβι για τα μάτια που μπορείς να κάνεις την γραμμή eyeliner! Τα νούμερα 8 και 11 είναι για τα χείλι το 8 Matte και το 11 Creamy!
Τελευταίο το 6 που είναι για το πρόσωπο στην υφή Shimmering.. Μπορείς να το βάλεις σαν highlighter!






Μετά σειρά έχει ένα πινέλο για σκιά!
Είναι το Pro skill Shadow brush! 201 .
Είναι τέλειο για να κάνεις κάνεις smokey εφέ στην κάτω γραμμή του ματιού.

Απλώνει πολύ ωραία και τα Creamy μολύβια της Etude House όπως για παράδειγμα το νούμερο 1.







Τελευταίο είναι το παγουράκι!
Πραγματικά είναι πανέμορφο και ότι πρέπει για τώρα το καλοκαίρι που θέλω να έχω πάντα νερό μαζί μου.
Το υλικό του είναι τσίγκινο και πολύ ανθεκτικό.
Δεν έχω ιδέα αν λειτουργεί και ως θερμός για να κρατάει το νερό κρύο η ζεστό, όταν το δοκιμάσω θα σας πω!!






Τέλος είχε κάποιες οδηγίες για μακιγιάζ το όποιο δοκίμασα και μου άρεσε πολύ και πληροφορίες για τα προϊόντα!


Αυτό ήταν το Pink bird box μου από την Etude House!
Ελπίζω να σας άρεσε!! Εγώ προσωπικά έχω ξετρελαθεί.
Θα σας περιμένω στο επόμενο μου Blog post. Φιλιά πολλα

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

10 comments

  1. Τρελάθηκα με αυτό το post! Τέλεια όλα τα μολυβάκια! Το παγουράκι είναι σκέτη γλύκα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο που μπορούμε εμείς να προμηθευτούμε το συγκεκριμένο κουτάκι?και ποια είναι η τιμή του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το στέλνουν μόνο σε bloggers αλλά το κάθε προϊόν ξεχωριστά μπορείς να το βρεις στο ebay ^_^

      Διαγραφή
  3. Μα και εγώ blogger ειμαι!για αυτο ρώτησα!που τα βρίσκουμε?υπάρχει κάποια συνδρομή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να στείλεις εδώ : https://www.facebook.com/etudehouse.my?fref=ts ^_^

      Διαγραφή
  4. Τι γλυκούλικο που είναι!! Το ροζ είναι το αγαπημένο μου χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή