Πολύ οικονομικό site με ρούχα χωρίς μεταφορικά! Η wishlist μου στο rosewe.com

Σάββατο, Ιουνίου 14, 2014

Γεια σας κορίτσια! Όλες ξέρετε την τρέλα που περνάω με τα Ασιατικά sites με ρούχα...
Έτσι ψάχνοντας ανακαλύπτω όλο και περισσότερα! Όμως αυτήν την φορά νομίζω βρήκα το καλύτερο, είναι το rosewe.com 
Γιατί είναι το καλύτερο?
Γιατί έχει και πολύ χαμηλές τιμές και δωρεάν μεταφορικά!!
Σας συστήνω να του ρίξετε μια ματιά σίγουρα και επίσης να δείτε την δική μου wishlist και να μου πείτε την γνώμη σας.

Η διάθεση μου φυσικά είναι καλοκαιρινή όποτε δε μπορούσα να παραλείψω τα μαγιό!
Αν βλέπετε τα βίντεο μου σας είχα πει ότι έχω παχύνει λίγο αυτό το διάστημα και έτσι διάλεξα ένα ολόσωμο για φέτος!! αλώστε είναι πολύ της μόδας.


Θεωρώ ότι είναι πανέμορφο και σικάτο! Μπορείτε άνετα να το κάνετε και μπλουζάκι.
Θα το βρείτε μόνο με 14,60 ευρώ στο παρακάτω link : 

Μετά πάμε σε κάτι καθημερινό όπως ένα denim ζακετάκι! 
Είναι πολύ της μόδας και φοριούνται τέλεια με ψηλόμεσες φούστες.


Επίσης πάρα πολύ οικονομικό μόνο 13,61 ευρώ!

Το άλλο είναι ένα πανέμορφο φόρεμα που μόλις το είδα το ερωτεύτηκα!


Κοστίζει μόνο 14,99 ευρώ! Απίστευτο.

Εγώ ξέρετε πόσο τρελαίνομαι για τέτοιες μπλούζες με σκισίματα! 
Η συγκεκριμένη μου άρεσε πάρε πολύ!!


Η τιμή της είναι μόνο 14,79 ευρώ!

Όλες πρέπει να έχουμε ένα jean σορτσάκι! Αυτό πιστεύω είναι το ιδανικό.


Είναι πραγματικά πάρα πολύ φθηνό! Έχει μόνο 11,68 ευρώ!

Ένα πάρα πολύ γλυκό φόρεμα που φορούσα άνετα είναι αυτό! Μόνο με 12,69 ευρώ.



Τι έχετε να πείτε!? Δεν έχει τέλεια πράγματα?
Σας ετοίμασα και άλλη μια λίστα με ρούχα για να δείτε :

Έχει απίστευτη ποικιλία σε πολύ καλές τιμές.
Αξίζει να του ρίξετε μια ματιά
Φιλάκια πολλά από εμένα! Περιμένω τα σχόλια σας <3





Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

9 comments

  1. ευχαριστουμε ::)
    εψαχνα ενα οικονομικο site και με εσωσες!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία πραγματάκια! Το μαγιώ είναι τέλειο!! Έχει φοβερή γραμμή και είναι πολύ chic! Ένα σχεδόν ίδιο denim αμάνικο μπουφανάκι πήρα πολύ πρόσφατα με 45 ευρώ... Απογοήτευση! Αυτό εδώ φαίνεται τέλειο!! Thanks for sharing this site!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα τα ρούχα που μας έδειξες!!! Εγώ προσωπικά δεν έχω αγοράσει ποτέ ρούχα από το internet-όχι πως είμαι κατά του online shopping απλά δεν έτυχε- όμως μου αρέσει πολύ να χαζεύω αυτά τα site!! Βλέπω εδώ και καιρό τα video σου και μου αρέσουν πολύ!! Καλή συνέχεια εύχομαι με πολλή ξεκούραση!!! Πολλά φιλούθκια από την όμορφη Κύπρο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα σχεδόν ίδιο ειναι και το aliexpress.com αξίζει να του ριξεις μια ματιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. exei parageilei kapoios apo to site auto na mou pei ena einai aksiopisto kai se poses hmere speripou erxontai ta pragmata?

    ΑπάντησηΔιαγραφή