Phytobaume Hydration Express Conditioner Review!

Τρίτη, Ιουνίου 24, 2014

Γεια σας, σε αυτό το post θα μιλήσουμε για μαλλιά! Εγώ να σας πω την αμαρτία μου εδώ και χρόνια δεν έβαζα Conditioner, ξέρω είναι λίγο τραγικό αλλά έβαζα πολύ σπάνια. Όμως σήμερα θα σας μιλήσω για το προϊόν που με έκανε να αλλάξω αυτήν μου την συνήθεια. Το προϊόν αυτό είναι της αγαπημένης μου εταιρίας μαλλιών Phyto.


Γιατί προτιμώ την Phyto?


  1. Σέβονται την φύση 
  2. Προτιμάνε τα ανακυκλώσιμα υλικά
  3. Δεν καταστρέφουν το περιβάλλον
  4. Επανεπεξεργάζονται τα απόβλητα τους 
  5. Σέβονται τη φυσική πανίδα 
  6. Διατηρούν την ποιότητα
  7. Διαθέτουν αποτελεσματικά προϊόντα
  8. Προσφέρουν ασφαλή προϊόντα
  9. Επιλέγουν συνεργάτες της ίδιας φιλοσοφίας 
  10. Σέβονται τους διεθνείς κανονισμούς 





To προϊόν ονομάζετε Phytobaume Hydration Express Conditioner!
Το λατρεύω για την μυρωδιά του, την αποτελεσματικότητα του και για το ότι έχει λάδι από Jojoba.
Πραγματικά μακάρι να μπορούσα να περιγράψω το άρωμα του, είναι φανταστικό!!
Εγώ το έβαζα σε κάθε μου λούσιμο γιατί πραγματικά τον τελευταίο καιρό τα μαλλιά μου ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση, πλέον το βάζω μια φορά την εβδομάδα.
Το εφαρμόζω από την μέση των μαλλιών μου μέχρι τις άκρες γιατί εκεί έχω και το μεγαλύτερο πρόβλημα!
Είχα ξεχάσει πόσο τέλειο είναι να χρησιμοποιείς είναι καλό Conditioner!!
Τα μαλλιά μου πλέον είναι πιο ευκολοχτένιστα από ποτέ.
Το αγαπώ και το προτείνω ανεπιφύλακτα.



Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της εταιρίας Phyto?
Περισσότερες νέα από την εταιρία θα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook ,
όπως και στο Site τους www.phyto-paris.gr
Αυτά από εμένα θα τα πούμε πολύ σύντομα σε κάποιο επόμενο blog post ή βίντεο!







Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

0 comments